Tuesday, June 7, 2011

Tak perlu kata apa-apa.

Mulakan hari dengan senyuman! Ngee.. Kajian mengatakan jika kita selalu senyum, kulit di bahagian muka akan lebih meregang dan dapat melambatkan proses penuaan. Tak payah nak pakai ubat mahal-mahal pun. Mudah dan jimat. Hmm.. Kena banyakkan senyum ni. Hehe..

Buat macam ni haa..


Hehe.. Kan ceria sikit hidup tu. Doktor falsafah selalu cakap, kalau kita bangun tidur dalam keadaan yang ceria dan gembira, hidup kita hari tu pasti lebih bermakna. Kalau bangun malas-malas je mesti hari kita bosan. So sekarang, bila Tasya bangun je mesti Tasya menjerit 'Good morning!' kuat-kuat. Lepas tu mama kata Tasya dah gila. Hehe..

No mom! I'm not!


I really am not! Hehe..

Smiling is also something that is understood by everyone despite culture, race or even religion. It is one of the most known language throughout the whole world. So? Don't stop smiling eventhough you look like a weirdo. Hehe..

If you just don't want to, then just go hide yourself in the mug.


Remember! Smile! Just like me here.


I think the kitty is cuter than me. Damn you kitty!

Apa-apa pun Tasya tetap senyum. =>

xoxo

2 comments:

Hans said...

ahaks
kucing dalam cup tu comel
gelak2 ku tgok

Tasya Eryna said...

comel kan? tu yang tasya jeles tu..