Thursday, June 16, 2011

Macam mana nak buat perempuan jatuh cinta?

I learn something about body language in the last semester. It is really interesting and I want to share it with all of you, especially the guys.

Ini adalah satu fakta yang tak dapat dinafikan walaupun tak ramai guys kat luar sana yang terfikir.

GIRLS PURSUE MEN WHO ACT LIKE "THE WINNING TROPHY"




TADAA!!!

Ini bermaksud, apa saja yang you guys buat perlulah menunjukkan yang you guys adalah seorang yang layak dikejar. Dari percakapan hinggalah kepada body language yang mengatakan bahawa the girls have to try harder untuk membuatkan you guys perasan kewujudan diorang.

Macam mana nak buat tu? Here's one simple example that you guys can practise.

You guys boleh buat girls tertarik dengan TIDAK mendekati diorang masa berbual. Contohnya, guys yang lebih tinggi boleh bersandar di kerusi dengan relax masa berbual supaya the girls perlu bercakap dengan lebih kuat.

Kalau you guys yang mendekatkan diri, the girls akan rasa 'He's not the prize, I am.' Ini bermakna you guys yang lebih nakkan diorang sekaligus boleh mematikan keinginan diorang untuk dapatkan you guys.

Body language ni boleh membuatkan perempuan tu rasa nak mengejar you guys sebab lelaki yang confident diminati ramai perempuan dan dia tak perlu mengejar sesiapa. Perempuan yang akan cuba untuk menarik perhatian diorang.

Bila you guys lean backward, the girls akan cuba untuk mendapatkan perhatian you guys and it's going to decrease their attraction.


INGAT!

WOMEN WANT THINGS THEY CAN'T HAVE!

Macam mana kalu dia tetap bercakap perlahan? Paksa diorang untuk bergerak mendekati you guys or just tell her that you can't hear what they are saying. Kalau diorang plak yang kata diorang tak dengar, you can always joke that you will bring a microphone next time.

Sesetengah girls akan react badly dan paksa you guys tapi jangan tertipu. Kuatkan diri dan jangan mengalah. We hate losers right?

Tujuannya di sini adalah untuk diorang react dengan body language you guys. Bukan sebaliknya. You guys perlu buat diorang fikir yang diorang perlu memenangi perhatian you guys.

You guys berjaya bila the girls buat nonverbal actions yang menunjukkan minat diorang, perubahan dalam cara diorang bercakap ke arah yang lebih sopan dan perlakuan yang berkaitan. Ini semua akan membuatkan otak diorang terarah ke satu hala je iaitu:

YOU ARE THE PRIZE TO WIN!

funny gifs

Praktikkan sampai mahir and I promise you will get the person you want. For me. I'm just here to help. Hee..

xoxo

No comments: